19.9.09

Yıldızlara benzetiyorum


Seni Gökyüzündeki Yıldızlara Benzetiyorum.

Evet şaşırdın değil mi, seni gökyüzündeki yıldızlara benzetiyorum. Sana aşık olduktan sonra seni yıldızlara benzetmeye başladım; bir yıldıza bakıyorum aklıma sen geliyorsun, bazen de yıldızları elime alıyorum ve içime çekiyorum; o tatlı paha biçilemez kokunu biraz daha, biraz daha çekiyorum, şu ana kadar aldığım en güzel koku olsa gerek. Bazen de anılarımı, umutlarımı, hayallerimi elime alıyorum ve seni izlemeye başlıyorum. Aptalca bir umutla ''senin için bu sene Avrupa'ya gideceğim'' demeni bekliyorum ama sen yine susuyorsun.

Sonra sana kızıyorum ve seni atıyorum meğerse kendimi kandırmışım. Senden bağımsız bir sen hep içimde yaşıyormuş. Bursam bana o sözü vereceğin günü sabırsızlıkla bekliyorum. Evet aslında senin de hedefin Avrupa ama biz artık hedef değil garanti istiyoruz Bursam garanti.

Fazla bişey istediğimize inanmıyorum. Senden bir kez olsun bizim için kupa almanı veya bize bir kez olsa bile Avrupa'ya gitme zevkini yaşatmanı istiyorum. Avrupa'ya gidemesen de kupaları alamasan da biz yine hep yanında olacağız ama bizimde heyecanlamaya mutlu olmaya hakkımız yok mu? Bence hakkediyoruz Türkiye'de ki hangi taraftar grubu takımı 3-0 mağlupken maç skorunu umursamazcasına ve hatta oyuncular maç sonu başlarının yerde olmasını ve kendilerinden utanmalarını sağlayacak kadar nasıl bir tezahürat yapabilir? Senin bildiğin böyle bir taraftar varsa söyle o taraftar en büyük taraftardır ama sadece Bursaspor'un böyle bir taraftarı var.

Sana bir sorum var Bursam. Sence bu büyük taraftara Şampiyonluk yakışmaz mı? Bak yine susuyorsun yine cevap vermiyorsun aynı elime aldığım gökyüzündeki yıldızlar gibi sen de susuyorsun. Susmak bazen en büyük isyandır derler.Yoksa isyan mı ediyorsun, neden? Neden Bursam neden?. Asıl benim isyan etmem gerekmiyor mu ama nasıl edebilirim ki sana delilercesine aşıkken nasıl edebilirim? Yoksa bizim en büyük taraftar olduğumuza inanmıyormusun ama sen de dahil bütün Dünya'ya en büyük olduğumuzu kanıtlayacağız ama kanıtlamamız için Avrupa'ya gitmemiz gerekiyor ve herşey senin elinde Bursam, ya bizim en büyük taraftar olduğumuzu kanıtlamamıza izin ver ya da verme farketmez, biz kendi yağımızda kavruluruz ama televizyonlarda, gazetelerde şöyle çıkmasını istemez misin Bursam. ''Bursaspor taraftarı Dünya'nın en iyi taraftarı seçildi.'' nasıl olur değil mi... Düşünmek bile heyecanlandırıyor. Ama herşey senin elinde olan birşey bursam.

Bizi Avrupa'ya götürecek olan sizlersiniz sahadaki 11 futbolcunun elinde olan birşey ama bizim de boğazlarımız çatlayana kadar bağırcağımızı bil Bursam. Şu maçtan sonra yendiğimizde veya yenildiğimizde bir süre sonra yutkunduğumda boğazlarımın şiş olması ve canımı acıtması hoşuma gidiyor, beni mutlu ediyor çünkü; acıyor ama neden acıdığını biliyorum senin için haykırdım; Bursama aşığım diye.. ama Avrupa'ya gidemesen de kupaları alamasan da ve hatta amatöre düşsen bile ne olur biliyor musun Bursam?

Ben yine gökyüzündeki Yıldızları izlemeye devam ederim.

Harun Yaylaoğlu, 19 Eylül 2009

İnadına Teksas fanzin komitesi ve yazarının izni olmadan,
kaynak gösterilmeksizin kullanılması yasaktır. ©
Teksas.org

1 yorum:

Buda sizlere 2. yazım bana bu şansı verdiği için teksas.org ekibine ve Harun abi ye teşekkür ediyorum.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites