6.9.09

Sevgilim Bursasporum


Kimse anlatmamıştı bize onu ya da anlatamamıştı, ya da anlatmamalıydı. Sadece yaşanılanarak öğrenilebilirdi. Kimdenmi bahsediyorum? Kendileri sevgilim oluyor. Kendisi kim mi oluyor? Bursasporum..

Bursaspor’un nasıl oluyor da sevgilin oluyor?

Nasıl mı? Bak anlatayım; sen sevgilini izlemek için web camını açmasını söylersin, ben ise televizyondan izlerim. Sen sevgilini görmek için onunla buluşursun, ben ise maça gidip yeşil incimi İzlerim. Anladın mı?.. Arada hiç bir fark yok hatta Bursasporu’mun verdiği sevinç veya hüzün daha fazla olsa gerek.

O nasıl oluyor?

Bak anlatayım; Bursam beni 3 puan alarak sevindiriyor. Bazen de bana küsüyor benim onu aldattığımı düşünüyor ve beni cezalandırarak sıfır puan alarak o bütün haftayı haram gibi geçittiriyor. Bazen de ne sevindiriyor ne de üzüyor 1 puan alıp şimdilik iyisin deyip gülüyor. Bazen de onun yüzünden polislerle tartışıyoruz. Ama kimin umurunda.. Peki şimdi anladın mı Bursamı niye bu kadar çok sevdiğimi?

Sanırım anladım ama merak ettiğim bir konu var. Sen bu Bursa'na nasıl aşık oldun?

Açıkçası O mu beni buldu Ben mi O'nu buldum bilemiyorum.

Peki O'nu sevdiğini nasıl anladın?

Bir gün gerçekten beni sevindiren de hüzünlendiren de tek varlık Bursam olduğunu anladığımda O'nu sevdiğimi anlamıştım.

Peki kurtulmayı hiç denedin mi?

Kurtulmak mı?.. Asla! Bizi ancak ölüm ayırır.

Peki niye Bursa? Niye İstanbul takımları değil?

Aslında denedim; küçükken feneri de galatasarayı da sevmeyi denemiştim. Ama nedense soğuk geliyordu, ısınamamıştım. Bir gün maç izliyordum kahve’de Gs’yi 5-0 yenmiştik. O zaman içimde Bursa’ya olan sempazitanlığım o zaman başlamıştı. O zaman gerçekten Bursalı olmalı mıyım? diye düşünmeye başlamıştım. Sonra 7. sınıftayken ilk maçıma gittim ve gerçekten o zaman anlamıştım bu içimdeki ufacık bir kıvılcımın alev topuna dönüşeceğini..

Harun Yaylaoğlu, 18 Haziran 2009
İnadına Teksas fanzin komitesi ve yazarının izni olmadan,
kaynak gösterilmeksizin kullanılması yasaktır. ©Teksas.org

9 yorum:

harunum sen bitanesin COŞKUN OTO SAYGILARRRRR

Eyw. Sanırım İyi bir yazı yazmışım:D

Abi kim hatırlatt yeni orhan bammuk

METE Sende Beni 2 dkk da orhan bammuk yaptın la :D

Harun aşkın çok büyük kardeşim kıskandım Bursasporumu:D

Kardeşim bizlerde ki Bursaspor aşkını çok güzel özetlemişsin devamını bekliyorum yazılarının emeğine sağlık.

2. Yazımı gönderdim Özgür abi :d Kısmetse oda çıkıcak:D

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites