2.10.09

Sana Ben


Sana ben şiirlerimi sözlerimi verdim .
Sana ben sevgimi verdim.
Sana ben ömrümü verdim
Sana ben gençliğimi verdim.
Sana ben hayallerimi verdim.
Sana ben umutlarımı verdim.
Sana ben aşkımı verdim.
Sana ben cebimdeki paramı verdim
Sana ben herşeyimi verdim

ama sana ben söyleyemedim.



Seni hiç bir zaman yalnız bırakmadım oysa. Hep yanındaydım ama söyleyemedim.

Gerek deplasmanda gerek Bursa'da hiç bir zaman yalnız bırakmadım.  Ama söyleyemedim.
Tam söyleyeceğim derken.. söyleyemedim.
Tam söylemeye hazırlanıyorum beni mutlu ediyorsun; gol atıyorsun söyleyemiyorum.
Oysa ben hep yanındaydım ama sana söyleyemedim.. 

Senin incinmeni istemiyordum. Çünkü söylediğimde yanlış anlayabilirdin, seni kaybedebilirdim

Ama artık söyleyeceğim.
Herşeyi hem de herşeyi.

Kimi zaman Eskişehir'de kimi zaman Antalya'da kimi zaman da Ankara'da buluştuk ama söyleyemedim.
Hep nedenler çıktı söyleyemedim ama artık söylüyorum;
Bursam "Sen Bize Ne verdin"

Evet Bursam bize gözyaşından başka ne verdin
Söylesene hadi niye susuyorsun
Bizi birr kere olsun mutlu etmedin

Hep gözyaşlarımızı döktük ama hiç bir zaman yalnız bırakmadık.
Bazen tartaklandık
Bazen suçlandık
Bazen de joplar yedik
ama yinede seni yalnız bırakmadık.

Söylesene Bursam ben sana herşeyimi verdim
Peki "Sen bana Ne verdin".

Harun Yaylaoğlu, 02 Ekim 2009

İnadına Teksas fanzin komitesi ve yazarının izni olmadan,
kaynak gösterilmeksizin kullanılması yasaktır. ©Teksas.org

2 yorum:

Çok güzel kardeşim, farkettiysen her paylaştığın yeni yazın bir öncekinden daha da iyi oluyor yazdıkça daha da geliştiriyosun kendini emeğine sağlık gerçekten çok iyi olmuş devamını bekliyoruz.

eyvallah abi 2. si nide yazdım oda beğenilir diye düşünüyorum harun abi de siteye girmiyo bakamıyo :D Yazıma

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites