27.10.09

Ben hiç çırak olmadım




Ben hiç çırak olmadım


babam beni küçüklüğümden beri hiçbir yerde çalıştırmadı, çıraklık yapmadım. Babam bana hep oku derdi; ''sen çalışmayacaksın, okuyacaksın'' derdi. Şimdilerde neden dediğini daha iyi anlıyorum. Şuan çırakım; Bursasporumun çırağıyım. Bir gün kalfa olacağım, sonra usta, aynı babam gibi ben de tribüne yeni çocuklar getireceğim, onları yetiştireceğim; daha çırak iken eğiteceğim onları. Onlar da bir gün kalfa olacak, usta olacak ve onlar da çocuklar getirecek, yetiştirecek.

Bursaspor aşkı hiç bir zaman bitmeyecek.

Bend e taraftarlık görevimi yapmış olacağım. Tribünde sadece bağırmak; Bursaspor'u seviyorum anlamına gelmemektir. Onun için, bu taraftar için, futbolcular için; neler yapabilirim diye düşünmen gerekir boş vakitlerinde. Kendince beste, şiir, yazı, pankart, projeler düşünebilirsin. Yeterki düşün! Bursaspor'u düşünün!

Ben daha çırakım. Bana ustalarım böyle öğretti. Eğer ustanız yoksa bir ustaya başvurun. Benim ustalarım çok sağlam. Ustalarım kim mi? isim vermeye gerek yok. 'Teksas.org' demen yeterli...

Harun Yaylaoğlu

İnadına Teksas fanzin komitesi ve yazarının izni olmadan,

kaynak gösterilmeksizin kullanılması yasaktır. ©Teksas.org

1 yorum:

Eyvallah abi yeni gördüm aldığınızı teşekkürler.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites