21.8.09

Kızma be Annem

Kızma be Annem..


Tamam be anne bana para vermiyor Bursaspor ama arkadaslık, kardeşlik veriyor, dostluk sunuyor bu çocuğuna. Bir sürü kardeşi, abisi var bu çocuğunun burada. Onlar beni burdakiler gibi zile basıp çağırmıyorlar tamam ama bizim yüreğimiz bir. Biz her gece uykudan önce buluşuyoruz sen eve son haliyle bakarken. Hep beraber Bursaspor'a gidiyoruz, gülüyoruz, eski günleri düşünüyoruz. Gülme be anne biz farklıyız sokaktakinden. Bizim aşkımız yeşil beyaz kokuyor.
Yalan değil anne. Biz dövüşüyoruz. Hemde ölümüne. Ama merak etme! Abilerimiz tam düşecekken tutuyor kolumuzdan. bazen polisler alıyor bizi ama kimse kimseyi bırakmıyor ki. Bazen senin içinde kavga ediyoruz Bursaspor'lu olmanın ruhuyla...

Mantık arama anne. Biz karşılıksız seviyoruz. Hemde öyle böyle değil. Stadta Yeşil Beyaz'ı görüyorum ya bazen ağlıyorum. Üzülme anne. O aşkı gördüğüm için, yalnız kalmadığım için ağlıyorum...

Ne olur kızma anne. Bazen yalan söylüyorum sana. Sonra ordan burdan burdan para bulup maça kaçıyorum. Eve gelince diyorsun ''maça mı gittin?'' diye. Ben ''hayır'' derken açığı veriyorum. ''sesin kısılmış" diyorsun. Sonra ne söylesem çare olmuyor..
Fırsat oldukça deplasmanlara gidiyoruz. İnanılmaz eğlenceli geçiyor. Merak etme aç kalmıyorum. Deplasmandan puanla dönünce harika sohbetler başlıyor o kısık seslerle. Puan alamayınca zaten insanın ne konuşası geliyor nede nefes alası...

Off anne off şimdi başımızda, daha doğrusu tribünde bazılar var olan bir kendi aramızda kavga müsvettesi varki sorma. Senin çocuğunun sevdsının üstüne karabulut gibi çöktü. Git diyoruz gitmiyor.Bütün değerlerimiz ayaklar altına aldı Yeter diyoruz dinlemiyor...

Neyse anne... Hadi ben maça gidiyorum. Merak etme! Paramı dikkatli kullanırım, fazla terlemem. Sağa sola bulaşmam. Hadi hoşçakal...

Burak Ulga, 31 Ağustos 2008
İnadına Teksas fanzin komitesi ve yazarının izni olmadan kullanılması yasaktır.
Teksas.org

15 yorum:

Yapma be annem.
Çalma,çırpalama.
Taklit Etme.

GK! #1 ~ Hanhukei

bu arada yazmayı unuttum bu ibne fenerliler bu forma dadanmış icabın abakın

BENCE SİTE SAHİBİ KİŞİSEL MESAJLARI SİLMELİ. SADECE TEXAS OLMALI İLGİLİLERE ÖNEMLE DUYURULUR.

Site sahibi benim ve hangi mesajın silinmesi gerektiğini herkesden daha iyi bilirim herkes işine baksın kişisel mesaj vs söz konusu değildir bu platform özgür bir platformdur saygılarlar texas org admini gökhan

şampiyon bursaspor gerisi yalan

ARKADAŞLAR DÜNKÜ HAZIRLIK MAÇINI İZLEDİM UYDUDAN EVET KÖTÜ OYNAMIŞIZ AMA KARAMASAR OLAMAYIN ERTUĞRUL HOCA İNŞALAH TAKIMI DAHA İYİ YERLERE GÖTÜRECEKTİR

inşallah samet kardeşim bursasporumuz herşeyin en iyisine laiktir selamlar

bjk maçına kac tane otobüs nerelerden kalkcak texas forumada konu başlığı açıp yazdık cevaplayan olmadı haberi olan yokmu

milletin işi gücü yok nelerle uğraşıyo herkes bibirine atıp sallamış resmen kayıkçı kavgası

selim reis ve arkadaşları tahliye oldu selim abi her zamnki mekanda bilmeyenlere duyrulur (adliyenin arkasındaki kahveye takılıyor) geçmiş olsun için gitmek isteyen texaslılara duyrulur

Bak kardeş burada bulunan hemen hemen herkesinn bacısı,ablası herneyse anası var burada kimsenin şahsına yönelik küfür söz konusu değildir bahsedilen şahsın akrabası Burak Ulga bu kadınla alakalı kendi görüşünü bildirmiştir yine sitemizin değerli üyesi Gökhan Sezer kardeşimizde buna cevaben yorum yapmıştır, bu sitenin üyelerinin mesajı silinmez ve silinmeyecektir öncelikle bunu biliniz ve ben bu sitenin kurucusu ve ADMİN,i Gökhan olarak bana kimse şu mesajı sil diyemez beni yönlendiremez millet önce karısına,bacısına,manitasına sahip çıkacak daha sonrada iki dakika delikanlı olacak bizimm site olarak ikinci şahıslarla asla bir sorunumuz yok bizimle sorunu olan varsa mekanımızda belli yerimizde konu kapanmıştır.

İNADINA ALAYINA FORZA TEXSAS

selim reis çarşıyı nasıl kovaladın

anlatsana kardeşlerine..

ÇEKTİK DÖNERLERİ

KAFALARA ATATIK TAŞ

YİNE KAÇTI BEŞİKTAŞ

amına kodumun çarşısı inönüde kolsuz mehmet,selim reis çiko ismet oğlan tarık ellerinde taşlar bellerinde döner bıçakları 100 kişi ile 500 kişiyi kovaladık maçkadan aşağıya doğru kaçıp karakola sığındığınız günleri unuttunuzmu yukarıda bestesini yazdık

kolsuz mehmet abimiz halen cezaevinde yatıyor kardeş

kolsuz mehmet mart ayında tahliye oldu haberiniz olsun

eski texas toplanıyor keş kardeşde tahliye oldu çarşambada takılıyo

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites