12.12.09

AĞLADIM



Dün gece yine yaşlı gözlerle
Kupayı özledim ağladım.
Gelmez bu derdimin sonu.
Hatırladım hatırladım ağladım.

Çıktım sokağa içmeye yer aradım
indim aşağıya ufaktan ufaktan
O eski marşımızı
söyledim söyledim ağladım.

İçmeye yer aradım buldum sonunda
Gönül sarhoşlarının arasında
İçtim yine muhabbet ortasında
içtim içtim ağladım.

Kıskandım yeşil beyazı
Şampiyon diye bağıranları.
Atkısını açanları
Gördüm gördüm ağladım.

Canımsın canda değil
Atkım boynumda değil
Üzülmemek elde değil
Üzüldüm üzüldüm ağladım.

Kupa hasretimi hatırladım
Dün gece yine oturdum
Sen olmadan son sigaramı
yaktım yaktım ağladım.

Harun Yaylaoğlu 12 Ara Cmt 2009

İnadına Teksas fanzin komitesi ve yazarının izni olmadan,
kaynak gösterilmeksizin kullanılması yasaktır. ©Teksas.org

1 yorum:

Teşekkürler yine bir yazımı daha aldıgınız için =)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites