1.9.09

9 yaşında bjk maçında

3 e giden 9 yaşında çocuk tek başına bjk maçında:


Günlerden pazar ve anneler günü, babamla arabadan indik stada geliyoruz. Babama ''bjkliler bize neden böle birşey yaptılar'' diyorum, küçüğüm ya. Babam da bana ''oğlum işte istanbul takımlarından her şey beklenir, para uğruna en dandik takımlara sattılar kendilerini'' diye konuşarak stada geldik.

Kapıda polis ''ikiniz giremezsiniz'' dedi. Babam ''ne yapalım ya sen gireceksin, ben kahveye gideceğim ya da seni eve götüreceğim'' dedi. Bana da ''sen nasıl bursalısın, neden korkuyorsun. Biz senin yaşındayken koltuk silip girerdik ve bize numaralıda durun derlerdi ama biz ne yapar eder Teksasa geçerdik'' dedi. Bende kızdım, babama ''gireceğim'' dedim. Polis bile babama ''ne yapıyorsun bacak kadar çocuk kendi başına maça salınır mı?'' dedi. ''O benim Bursasporluluğumu ailede devam ettirecek'' dedi ve girdim.

Hiç anlamadan Teksasın ortasına düşmüşüm. Jandarma falan geldi ben korkuyorum. Maç başladı, ben otururken abinin biri ''kalksana oğlum, bağır!'' dedi, sırtıma elini koydu ondan sonra da korku filan kalmadı. Ben bir başladım bağırmaya sesim kısıldı.

Maçtan çıktık Heykel'e eğlencelere gittik, babama maçı anlatıyorum, maçta öğrendiğim marşları, küfürleri söylüyorum, küçüğüm ya herşeyi örnek alıyorum. Video çektim, annem de anneanneme gitmiş. Bende hemen videoları gösteriyorum anneme, kuzenlerime dedimki ''maça tek başıma girdim, jandarmalar geldi falan'' annem ''delimisin'' diyor babama, ben de anneme işte gerçek bursasporluyum diyorum. Dayım, dedem falanda ''neden soktun maça Ergin'' diyor. Babam polise söylediğini tekrarlıyor ''işte benim oğlum gerçek Bursasporlu ve benim ailemin Bursasporluluk mirasını taşıyacak ondan sonra da kardeşi taşıyacak'' dedi. Kuzenimde dayıma ''bak Metehan'a birşey olmamış ben de giderdim'' dedi. Dayımda ''ee sende Metehan gibi deli Bursalı ol rest çek bana'' dedi.

Bu senede almadılar. 2 kombine vardı, ben de aldım kardeşimi soktum içeri. Bu sefer kardeşim korkuyor ben kardeşimi teşvik ediyorum korkma diye...

Metehan Çetin, 16 Haziran 2009
İnadına Teksas fanzin komitesi ve yazarının izni olmadan,
kaynak gösterilmeksizin kullanılması yasaktır. ©
Teksas.org

3 yorum:

helal olsun yigenim sna İşte Sen Tam Bi Bursalısın kocum benim ya.. Babanında ellerinden öpüyorum

Vayy be mete ulan msn den haber vermesen haberin olmayacak :d:d

Aynen abicim sağol ya söleseyidler resmimi atardım o maçta çekidiklerimi

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites